Grzegorz Roszkowski na pokładzie I’M!

Grzegorz Roszkowski kieruje działem mediowym I’M. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, na kierunku Zarządzanie i Marketing. Hobbistycznie studiuje Filmoznawstwo i wiedzę o nowych mediach, co także pomaga mu w pracy zawodowej. Jest miłośnikiem sztuki filmowej, a szczególnie kina lat 60 i 70. Posiada 12 lat doświadczenia w branży. Pracował w Zenithmedia, Mindshare i Starcom, a swoją karierę budował od mediaplannera do szefa zespołu. Ma bogate doświadczenie i wiedzę na temat komunikacji marketingowej, rynku mediów i reklamy. Dotychczas działał w szerokim zakresie klientów, w branżach takich jak: motoryzacja, finanse i ubezpieczenia, handel, FMCG, elektronika czy przemysł paliwowy.  

Kino Świat w pierwszej trójce reklamodawców.

Z danych Kantar Media (cennikowo, bez rabatów) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od stycznia do listopada 2014 r. wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych wyniosły 26,069 mld zł, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem wśród reklamodawców niezmiennie pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, która w omawianym okresie zwiększyła wydatki na reklamę rok do roku o 29,5 proc. – do 1,15 mld zł. Aflofarm jest też największym reklamodawcą w branży farmaceutycznej- budżet firmy stanowi 27,2 proc. wydatków całego sektora farmaceutycznego. Kilka marek tej firmy było też wśród dziesięciu najsilniej reklamowanych brandów w okresie od stycznia do października br., wśród nich m.in. Linea, Hydrominum, Iladian. Drugim największym reklamodawcą…

NOWY FILM JACKA LUSIŃSKIEGO

W piątek do kin w całym kraju wchodzi „Carte Blanche”, najbardziej lubelski film 2015 roku. To obraz o nauczycielu z Lublina, który musi zmierzyć się z utratą wzroku. Premierę tytułu wspieramy kampanią telewizyjną (spot 15sec.) realizowaną w głównych stacjach telewizyjnych. To pierwsza w tym roku kampania realizowana dla największego dystrybutora filmów fabularnych, firmę Kino Świat. Więcej nt twórców i filmu pod linkiem.

STRIPTIZERKA, DETEKTYW, HAZARDZISTA…

W Mieście Grzechu gdzie standardem jest: oko za oko, ząb za ząb, ciało za pieniądze, świetnie czuli się w/w bohaterowie. Aby przybliżyć ich kolejne historie, Frank Miller nakręcił drugą część Sin City – „Damulkę wartą grzechu”. Na potrzeby premiery tego tytułu zrealizowaliśmy kampanię telewizyjną obejmującą kolejne stacje: Eska TV, Comedy Central oraz Polsat. Timing kampanii: 29.08 – 07.09.14r.