To już 15. urodziny PKP Intercity!

Z tej okazji Klient postanowił obdarować upominkami swoich Pasażerów. W konkursie do wygrania ponad 3.000 nagród. Nasz dział kreatywno-produkcyjny zapewnił pełną obsługę projektu. W myśl hasła „Pociąg do nagród” stworzyliśmy key visual, wykorzystywany w działaniach online i BTL. Zaadaptowaliśmy kreację na lokomotywy, które będą, na terenie całej Polski, informować o rocznicy do końca 2016. Stworzyliśmy też koncepcję
i zrealizowaliśmy nagranie spotu radiowego z udziałem Piotra Fronczewskiego. Nasz wybitny aktor, w swoim niepowtarzalnym stylu, zachęca do udziału w konkursie w ogólnopolskiej kampanii radiowej. A konkurs trwa do 9 października. Szczegóły znajdziecie na www.intercity.pl/pociagdonagrod.

Spot radiowy: 

 

Key Visual:

PKP IC_B1