RTB czyli Real Time Bidding to najnowocześniejszy sposób zakupu reklamy w internecie. RTB opiera się na trzech założeniach:
- Automatyzacja – zakup reklamy odbywa się w sposób automatyczny, całość procesu zakupu i obsługi kampanii reklamowych zarządzana jest z poziomu interfejsu platformy zakupowej
- System aukcyjny – o tym, która reklama się wyświetli decyduje aukcja, wygrywa ten reklamodawca, który zaoferuje najwyższą stawkę. Aukcje przeprowadzane są indywidualnie, dla każdej pojedynczej odsłony, na której ma się wyświetlić reklama.
- Czas rzeczywisty – cały proces zakupowy odbywa się w czasie rzeczywistym, w ciągu milisekund.
Naszym klientom zapewniamy:
- zaawansowane mechanizmy do budowy profili zachowań Internatutów
- precyzyjne i indywidualnie dostosowywane metody remarketingu
- optymalizację kosztową (CPM od 1 zł)
- wykorzystanie całego potencjału RTB (Audience Targeting, Retargeting, Serwisy tematycze, witryny premium, Rich Media, Video, Mobile)