analytics

Google Analytics jest internetowym narzędziem do analizy statystyk serwisów www, udostępnianym przez firmę Google. Został stworzony na bazie systemu wykupionej przez Google firmy Urchin Software. Google udostępnił bezpłatną usługę Analytics w listopadzie 2005. Do połowy roku 2006 istniały ograniczenia co do liczby zakładanych kont i profili, obecnie system dostępny jest dla każdej osoby posiadającej konto w Google.

Co oferujemy naszym klientom:

  1. konfigurujemy zliczanie poszczególnych konwersji w witrynie takich jak zakup produktu, zapisanie się na newsletter, skorzystanie z formularza kontaktowego itp.;
  2. wykluczamy ruch internetowy z wybranych adresów IP;
  3. konfigurujemy wyszukiwanie w witrynie z narzędziem Google Analytics, dzięki czemu wiemy jakie frazy wyszukują użytkownicy naszej witryny oraz jakie działania podejmują później;
  4. konfigurujemy narzędzie Google dla Webmasterów z narzędziem Google Analytics, dzięki czemu zyskujemy więcej danych dotyczących ruchu w wyszukiwarce Google w odniesieniu do naszej witryny;
  5. konfigurujemy narzędzie Google AdWords z narzędziem Google Analytics, by móc efektywniej oceniać skuteczność kampanii reklamowych.